Przednie koło wysunięte niesymetrycznie względem tylnego
Witam
Tydzień temu oddałem Octavie do regeneracji maglownicy i wczoraj gdy pojechałem na zbieżność dowiedziałem się kilku nowinek
Pomijając fakt iż z przewodów od magla kapie olej (na dziś umówiłem się z macherami od tej maglownicy na wjazd na kanał i ewentualną wymianę miedzianych podkładek) to doszła również zdrowo zapocona turbina która również wydala olej, marżeta przy kole kierowcy do wymiany no i dalej z tym nieszczęsnym kołem. Koło to jest lekko skrzywione (góra chowa się bardziej pod błotnik a dół znowu wystaje po za oś. Czego to może być wina? Krzywy amortyzator czy coś poważniejszego? :shock:
No ustawili tak, że komputer pokazywał poprawne ustawienie ale po tej zbieżności samochód bardziej na prawo ściąga. Podejrzewam, że wcześniej sprzedający dopłacił na zbieżności żeby została ustawiona tak aby samochód prowadził się prosto. Dowiedziałem się o tym wczoraj i nie miałem jak sprawdzić latającego koła gdy jest oderwane od ziemi. A stojąc na ziemi nie zachowuje się jakoś inaczej
tomus7 No cztery zapinki na koła, od wszystkich te sznurki i kręcili coś z przodu aż komputer wskazywał 0,00 To chyba cała geometria. Zapłaciłem za nią 70pln jeśli to może pomóc w diagnozie kompletności geometrii
Przed ustawianiem geometri i zbieżności należy najpierw sprawdzić czy zawieszenie jest OK bo jeśli jakikolwiek element zawieszenia jest wyeksploatowany do robota i forsa idzie na marne. Moja rada jest taka sprawdź dokładnie zawieszenie.
Komentarz